حمایت دستگاه قضایی از یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کرمانشاه قابل تحسین است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: حمایت دستگاه قضایی از نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی برای پیشبرد اهداف صیانت از آثار تاریخی قابل تحسین است.

به گزارش میراث آریا، داریوش فرمانی روز دوشنبه ۳۰ مهرماه در دیدار با سید سعید موسوی دادستان دادسرای نظام استان کرمانشاه گفت: یگان حفاظت میراث‌فرهنگی با پشتوانه دستگاه قضایی با یک تلاش گسترده و شبانه روزی از آثار تاریخی حفاظت می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با بیان اینکه حمایت‌های دستگاه قضایی از یگان حفاظت برای انجام ماموریت‌های خود قابل تحسین است، گفت: قطعا اگر حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نبود با توجه با کمبود نیروی انسانی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان و تعدد پر شمار آثار تاریخی برای مقابله با تخریب‌گران و متعرضین به آثار تاریخی با مشکل اساسی مواجه می‌شدیم.

او با بیان اینکه فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان از پرسنل خودم نیروی انتظامی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی در همه حال مدافع مردم بوده و از هیچ کوششی در پایداری از حفظ نظم و امنیت چشم پوشی نمی‌کنند.

فرمانی، افزود: نیروهای انتظامی همواره در راستای حفظ امنیت و حراست از میراث‌فرهنگی و ایجاد امنیت برای گردشگران در تلاش و کوشش بوده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی خواستار تعامل و حمایت بیشتر دستگاه قضایی برای  کمک به یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شد.

در پایان  این دیدار از سرهنگ کامیار رحمتی فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان کرمانشاه با اهداء لوحی تقدیر شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403073002093
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha